tisdag 24 juli 2012

Hästblogg

Ja nu har jag gjort en ny blogg =)
Här kommer det bara handla om hästarna .
En Presentation av Mina En Och 1/2 Hästar kommer Här.

Mixed Pine (Pine) Varmblod F 2001 .
Har en Medryttare ,Julia som rider till han och hjlper mej med allt.
Har ägt Pine i 3 år,och allt blir bara bättre o bättre med honom =)
Jag o Min bästa Pine <3

Julia och Pine

Matador ,Halvblod F 1990
Christinas Häst som jag är halvfodervärd åt,Fick låna han då jag behövde sällskap till Pine.
Har bott hos oss sen Februari 2012.
Det är han jag rider mest just nu.:
Jag o Matador

Mattis och ägarn Christina

Men nu dagens inlägg.
På Em mötte jag upp Julia i Stallet.
Vi tog våran sk Slättenspasta runda i dag.
Varmt o blåsigt var det.
Hästarna skötte sej perfekt förutom på ett ställe dr dom kom på att ingen skulle gå först eller framåt.
Fick krångla o snurra en bra stund innan Matador kom på att asch det här var jobbigt,jag går väll då!

Sen fick vi en härlig runda med blandat skritt o trav.

När vi kom hem hade jag o matador uppvisning med Dressyr programet LB1.
Men bara för jag hade publik och en som filma,gick det urdåligt!
Skyller på att vi var trötta efter den rätt långa uteritten;-)
Full fart!

En mysig häst stund som vanligt.

Ska piffa till Bloggen,men gick inte o lägga in bilder eller nått,så får klura på vad felet är;-)
Ja nu är Foderhinkarna invigda =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar