onsdag 17 oktober 2012

crk med Pine 2012-10-16

På väg på lite uppvärmning
 

I dag träna vi på och lära oss ridvägarna inne i ett ridhus=)

Och skänkelvikningar.Som ni ser här inte går så bra.
Han lägger huvudet på sned o bara går dit han vill!
Men åt höger gick det riktigt bra ett par gånger =)

Men lite snyggt och bra kan vi gå också,bara vi håller oss skritt och trav.

Här ser det helt ok ut tycker jag;-)

Hr är ett av hans småryck han får.
Han kan verkligen få helknäppen ibland.
Tor det är när orken tryter,eller när vi inte förstår varann riktigt??

Så Galoppen gick inte,för då fick han nått spel,och sen fega jag ur=)



 
Men är nöjd med dagen.
Tuffare har jag blivit(Tycker Julia som vet hur jag var när hon börja rida hos mej)
Och får väll inse att vi kan inte göra underverk med varken mej eller Pine över en natt.

Söndag blir det premiär för en lektionsridning för Linda Israelsson uppe i Hedhult.

Går det bra,kanske jag törs åka på trimmen med Annlouise 9/11,Vi får se.

Och måste säga,allt bus o dumheter han gjorde i går  drar jag ett litet streck över,eftersom han var så duktig o gick in i transporten på en gång när vi skulle hem.
Tror han chocka sej själv faktiskt =)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar