torsdag 6 december 2012

Härliga vinterland !

Ja man får säga vad man vill om vintern.
Kallt o snöigt,men helt underbart!

Och känslan blev bättre när jag bestämde mej för o lägga ner kraven på mej och hästarna över vintern.

Vi ska bara jobba på ute på vägarna och lulla runt i skogen denna vinter=).

Men i dag fick jag med mej Ida till stallet=)

Vi mocka och greja.

Sen klädde vi på Hästarna och gav oss ut i ett härligt vinterväder.
Vi valde skogen,för där var det vindstilla.
Två av mina <3

Men Matador som inte har snösulor,hade nog vägen varit bättre.Lite styltor när vi kom ut på vägen.

Och smidiga jag fick hoppa av o hacka ur snön =)

Sen kom jag inte upp!
Så Ida fick hoppa upp på Mattis och jag på Pine( Han är ju inte så hög ).

Men en mysig tur blev det och vi hade snö överallt när vi var klara =)
Mor o dotter tid i dag.Härligt!

Sen bjöd mamma oss på mat och kaffe.
En super härlig fm.

Hoppas jag ska kunna lura med Ida i allafall 1gång/vecka ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar