måndag 27 oktober 2014

Trimdressyr och en ny bekantskap:)

I dag har jag varit och ridit trimm för Jessika :)
Och inte på Lady utan Revue!
En härlig svart springare:)
Jätte skoj och nyttigt.
Även om jag fortfarande är på stadiet och lära mej sitta rätt, slappna av och andas;)
Men många bra små övningar som jag nu kan träna på Pine i trav och skritt:)

Ja även om jag inte kommer iväg med mina hästar, så är det himla bra att jag får träning i ridkonsten, underlättar ju ridningen hemma också då:)

Nu får vi se när det passar nästa gång att rida för Jessika eller Ann-Louise.
Och ska nog fortsätta att försöka få Revue då:)//

Malin tar hand om mina pållar i dag, så jag ska plocka undan här hemma och sen ha lite Barnbarnmys.
Är en riktig pärla den där Malin :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar