söndag 17 maj 2015

Gårdagens häst.

Efter Koutsläpp och lunch.
Hämta jag Malin.
Kl var redan 1 och jag skulle börja jobba 4 ;)
Så blev snabba ryck.
Fixa stallet, in med hästarna och raggarborstning :)
Och sen ut och iväg .
Vi hann bara ta brobyrundan , och den blev mest i trav.
Men det gillade dom pojkarna, kul att få springa lite:)
Hem och klädde av hästarna , raggarborstning igen och sen ut ihagen.
Malin han knappt med och fatta va vi gjort . HaHa.
Och bilder blev det bara efter ridturen i dag:):)

2 kommentarer:

  1. Vad det måste vara roligt med sällskap när man sticker ut och rider det har inte jag och jag jobbar med min ridrädsla så jag håller mycket på med markövningar och rider nära hemmet men det släpper nog , har nu även fått en medryttare på Åke så han kommer ut riktig 2--3 dagar i veckan ! Tant Paula

    SvaraRadera
  2. Är jätteglad att jag har det för det mesta😊 Jag är också lite feg, med Pain. Men vi jobbar så sakteliga på det. Gamle Matador rider jag ut på själv 😊

    SvaraRadera