onsdag 4 november 2015

Älgflugor!

Eftersom pappa fixat mockningen i dag, han jag och Malin ut på en skrittrunda i dag med:)
Så i dag red vi nya varianten av Hållerudrundan:)
Det är en mysig runda , Tar ca 1 timme i bara skritt:)
Har man Hackamore , kan man äta gräs tycker Mattis.
Blir en väldigt konstig vinkel när Malin tar bilder uppifrån Mattis, Pine blir såå liten och jag stor:):)
Men i dag var älgflugorna envetna på Pine!
Så han slog med svansen och sparka :(
Men vi jagade fatt på dom!
Två pigga och glada hästar idag:)
Pine o jag tog ridgjorden i dag, så bekvämt när man bara ska skritta runt:)
Och ni som tycker att skritt är en tråkig , gångart, kan jag säga, att mina pojkar skrittar en snabb skritt, och varma blir dom, så dom jobbar på bra ändå !
En rejäl powerwalk!:)

Nu blir det jobb 13-08, och jag börjar på badhuset :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar