tisdag 18 mars 2014

I dag är jag lite Mallig.

Haha, tänk va fånigt lycklig man kan bli ibland:)

I dag tog jag med Pine som handhäst på min och Matadors ridtur :)


Och det gick superbra!!

Dom gick som två gamla Goa gubbar bredvid varann.

Var bara Pine ibland , som inte kunde låta bli att nypa Mattis i rumpan :)

Men då kicka Mattis åt honom, så Pine sluta med det sen :)

En underbar tur över Tållerud och Hållerud blev det.

Och mötte barnvagnar och traktorer .

Lite meckligt att få Pine att förstå när han måste flytta in sej ibland. 

Vet inte, men dessa tussar i öronen verkar göra Pine väldigt lugn och Harmonisk.
Skulle nog lyssnat på TravPer lite tidigare, Han har ju sagt varje gång han möter oss, att jag ska stoppa bomull i örona på Pine:)

Får se om jag kan hinna en sådan här liten tur i morgon med innan jobbet.
Lika bra att köra på medans jag har modet uppe.

Ja, jag var också lugn som en filbunke från början till slut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar