fredag 28 mars 2014

Morgon tur!

Ja man måste utnyttja sin tid :)

Ca 7 var jag i stallet i dag. 

Det första som mötte mej i stalldörren igen var Råttorna!!
Men pappa lova att ta tag i detta :)

Jag mocka och greja lite.

Sen tog jag in Matador och klädde han för ridtur :)
Så strax efter Åtta satt jag på Hästryggen:)

Vi tog Brobyrundan först .
Sen insåg jag att jag äntligen tar mej upp i min klätterbacke igen, en skogsbacke.

Det jag hade glömt är att det är mycke älg ovanför backen.
Och mycke riktigt, när vi klättrat upp stod där en älg och tvätta sej i solen!

Så vände Matador och krångla runt tills vi hitta fram till skogsstigen.

Men sen red jag ut på vägen  , tidig morgon är det mycke djur som vaknar upp i skogen.

Men en mysig tur blev det , inte så lång visserligen.

Nu är Hugo körd till skolan och jag ska åka över på ett ärende till Karlstad:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar