söndag 27 april 2014

Gud va vi är bra!!

Måste ju få säga det själv ibland ;)

Dagens tripp till Crk :
Börjar väll med lasthistorien;)
Sim vanlig går han bara nästan in och sen ut igen och till slut triggar han upp sej mer och mer.
Så vi besluta att vi tar jackmetoden som min pappa tjatar på mej jämt att jag ska göra .
1 min så var han på transporten( knappt det ens)

Sen bar det iväg .
En mycke svett häst när vi kom fram .

Sen kom äntligen Karin Söderqvist .
Och vi börja prata lite om Pine , ålder, va vi gör till vardags mm.
Men sen börja vi träna.

Och hon visa mej principen i tömkörning

Och sen fick vi trava.

Det gick helt ok det med.
Och jag fick upp flåset jag med;)
Karin tog över och visa lite, med sidoförflyttningar.
Nu tyckte Pine att vi blev riktigt jobbiga, och visa att han surnar till vid krav och när det blir riktigt jobb. Lat helt enkelt.
Sen fick jag prova, och då hade poletten trillat ner både för mej och Pine:)
Finns hur mycke som helst att skriva men...

Och efter träningspasset fick jag ett nyp i armen av Pine och ett blåmärke;)
Han tyckte väll jag gott kunde få det efter allt slit jag tvingat honom till:):)

Och lastningen hem med jackmetoden ca 1min! Underbart!!

En super kul dag!
Ska försöka komma iväg 10/5 igen.

Supertack till Mia för all hjälp idag och för fotografering och filmning :):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar