måndag 28 april 2014

I dag var han Kung!

Inte ofta jag och Matador är så överens så jag kallar honom kung;)
Klar för avfärd.

Även om han alltid är snäll och go:)

Men han är ju en fartfylld herre med dålig kommunikation , som förvisso är ett förarfel från början och svårt att lösa.

Men i dag var han Kung.

Var längesen jag bara njöt av en ridtur som denna i dag:)

Mattis och jag tog en ridtur i skritt, trav och Galopp runt Västkärr, Hållerud.

Och han både trava och Galoppa lugnt och fint och svara direkt på varje förhållning jag gav han.
Superduktig!

Och inte alls lång bromssträcka i galoppen .

Han verka njuta lika mycke som jag av våran ridtur i dag :)

Nu är han ju alltid lugnare att trava och Galopera med , när man är ute själv:)

Men i dag var han extra duktig:)
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar