torsdag 14 augusti 2014

Förberedelser :)

Skulle varit ut och ridit på fm.
Men fikade för länge med mor och far och syster inger ;)

Och jag var ju tvungen att förbereda för min hästlediga helg;)

Var och hämta mat så det ska finnas hela helgen:)
Hos min tillfälliga matleverantör kom som vanligt min kompis fram och ville ha en liten matbit:)
Smala Sussie var visst namnet :)

Sen var jag och titta till pojkarna i hagen.
Matador blödde näsblod :(
Så fick hämta tvättsaker och titta vad detta var för nått.
Verkar som han har ett litet sår inne i näsborren .

Men ska ut i kväll en sväng med lite saker så ska kolla igen då hur det ser ut och spola näsan lite.
Och ev försöka hinna rida en liten skogstur igen med handhäst:)

Men nu är det mat/Tvätt/ och städ på schemat:)//Irene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar