söndag 24 augusti 2014

Jag måste jobba med mej själv!!

Blir tokig på mej själv snart!!

Vi har fått tillfälliga hyresgäster i stallet ;)
Dom här!
Och jag har ju lite skräck för flaxande djur ;)
Så i dag hade jag ju så klart hjärtat i halsgropen när jag skulle ta in och kolla mina pojkar!
Dom var rätt tysta när hästarna var inne.
Men ibland kackla det till och Pine spetsade örona och undrade var det var och jag fick maxpuls direkt!!
Blir så trött på mej själv då alltså:(
Så var lika bra och göra en snabbkoll och ut med dom innan jag fört över min rädsla på Pine :(
Men dom var hela och vid gott mod i allafall.
Stina får vi ha stenkoll på också, som gärna vill in och få sej ett skrovmål;)

Och det verkar ta någon vecka till innan jag får ordning på mitt hästliv igen med ridning osv.

Men det får tyvärr bli så .
Jag kan inte klona mej och fler timmar på dygnet kan jag heller inte trolla fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar