tisdag 20 januari 2015

En god vän på besök idag:)

Ja idag fick vi fin besök i stallet:)
Ingbritt <3
Förstår inte att det ska gå så långt imellan gångarna man ses.
Men alltid lika roligt är det när vi väl gör det :)
Och mycke häst blir det:)
Efter fikat tog vi in hästarna och klädde på Pine med ridgjorden och träns och sen ut på Hockeyrinken(ridbanan)
Ja ni ser ju själva hur den ser ut;)

Så det blev inga avancerade övningar och bara i skritt.
Vi hade lite sits och Balansträning .

Så jag red Pine med långa tyglar hela tiden, och fick han att gå dit jag ville med bara vikthjäkper och blicken.
Här har vi avanserat oss till inga tyglar alls.
Det va lite knivigare, då fick jag jobba lite.
För jag mena ett håll i tanken, men visade ett annat med kroppen:)
Så här såg ridläraren ut tillslut :):)
Haha.
Men på slutet fatta vi varandra riktigt bra:)
Och ridläraren såg genast gladare ut:)
 
Super tack för i dag Ingbritt.
Och detta ska vi göra fler gånger Pine och jag, när vi inte vet vad vi ska hitta på.
Kanske slår till på bara grimma då också:):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar