söndag 18 januari 2015

Haha va jag velar vad jag vill!

Nu vill jag hitta en tränare som passar mej och Pine!
En som förstår att vi måste börja från typ ruta ett i sakta mak:)

Och kanske skulle höra med Mattias om jag fick långtidshyra hans transport , så jag kunde börja lastträna , soppas så det räcker att vara 2 vid lastning och utan bråk;)


Eller om man hitta någon som ville komma hem och träna ;)

Gud va jag velar :):)

Igentligen är det nog så att jag tycker det är kul att åka och träna, men skyller på att det är mysigt att bara vara skogsmulle, för att jag är en sådan fegis!
Och nervös för att dom ska puscha oss för hårt med att Galopera och Pine ska börja studsa omkring , som han gör när han blir trött och bestämmer sej att han inte vill:(
Tänk om man inte var en sådan mes!!
Älskade skrutt Pine. Stackars dej som har en sådan mes till Matte <3
För igentligen tycker du ju att det är lite kul med äventyr bortimellan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar