söndag 3 november 2013

En dag på Crk

I dag har min ridgrupp haft stalljoure.

Mycke jobb men trevligt :)

Först får alla Frukost.

Sen ska alla ut, och det är inte bara.
Alla ska ut i en viss ordning och olika hagar.

Och jag som inte känner alla kusar så väl
Har fullt upp att andas när jag ska leda ut massa hästar jag inte känner;)

Men det går riktigt bra.

Sen är det fullt upp med mockning och fylla på Höpåsar .

Sen ska hästarna ha lunch.

Insläpp, och i dag när det var sådant skitvädret va alla ivriga att få gå in.

Och middagen väntade ju på dom.

Men ioch med detta väder blev det mycke duscning av leriga ben.

Flecetäcken på alla .
Värdens sötaste Revina <3


Mellan alla moment han vi arbetare få frukost, fika och lunch också

En trevlig dag, tyvärr fick ju mina hästar sitta i kläm . Men jag var och släppte ut dom i morse i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar