tisdag 12 november 2013

Kvällstur

I dag hade jag och Julia tänkt oss ut i mörkret.
Men Julia fick förhinder.

Lura med Lena istället och då ville hennes dotter Sofie följa med också:)

Så jag lät mor och dotter rida runt på min blöta tunga ridbana.


Pine märktes det på att han har haft sötebrödsdagar !
Pigg som attan och reasade runt på 
banan med Sophie :):)

Och försökte sticka iväg i galopp i varje hörn på banan.


Men som tur var satt hon bara och skratta, inte så lättskrämd hon inte.
Till Pines stora förtret ;)


Men sen lugna han ner sej lite.

Matador blev trött fort på den tunga banan , så han tog det lite lugnare :)


Så i morgon ska Pine bara få springa av sej i Longerlinan!!
Jag har ändå lite ont om tid, och det behövs inte så länge i lina för att varva ner min lilla Ponny:)

En trevlig kväll blev det :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar