tisdag 28 januari 2014

Nu får det va nog!

Jag vet att jag alltid hamnar i svackor!

Men det är så livet är för mej!!

Så det är snart bortblåst och bortglömt!

Sen har jag ju så underbara vänner, medryttare som ställer upp till 100%
På mej och mina hästar!

Så det enda målet jag ska ha nu, är att våga rida ut själv med Pine, och att både han och jag ska känna oss trygga med det :)

Låter kanske fånigt, men det är det inte för mej!
Jag vill verkligen kunna rida ut själv och mysa på lite långturer själv även med Pine, inte bara med Matador.

Och ja , i normala fall när Pine är en normal häst och inte en vinterpigg häst, så rider vi själv  i skogen åtminstone ;)

Förlåt för mitt gnälliga jag ibland;)
En klockren bild som Ingbritt hittat.
Stämmer in på mej precis.
Jag tror att det bara ska funka klockrent,
Men så är det ju inte förståss:)

Nu blir det skärpning !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar