söndag 26 januari 2014

Ridtur!

Fick lite tid över i dag, som jag inte hade räknat med;)

Så blev en ridtur, fast jag hade planerat att jag inte skulle hinna med det i helgen:)

Men åkte ut och fixa stallet vid 9.

Åkte sen och Hämta Mattias .

Sen blev det en tur runt rävsala med Hästarna :)
 
Det bet lite i kinderna i dag av vinden, men det är friskt och gött:)

Vi red mot Vall först i dag och lilla Pine blev lite taggad;)
 
När han är på det här humöret skulle han ha både öronproppar och skygglappar;)

Det blev en lång trav från landa fram till Rävsalagården slutar:)
Och det gick riktigt bra.
Och sen fick dom pulsa i snö resten av vägen hem( nästan ) Så Pine lugna ner sej och gick riktigt lugnt och fint igen:)
Han har ju inte superkondis, och lite fet är han;)

Matador var också lite pigg i dag, men Mattias skötte han finfint, och dom trava på så fint på Gärdet , tills jag bromsa dom;)

Tack för en trevlig tur i dag och att du följde med , så båda mina pojkar kom ut:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar