onsdag 5 februari 2014

Fick en ny bekantskap i dag:)

Julia och jag fick en ny ridkompis med oss i dag:)

Mia och Heiti.
Heiti är en Islandshäst och står en bit bortanför mitt stall;)
Heiti blev visst lite gömd bakom Pine;)

Så i dag tog vi bara en lugn lärakännavarann tur.

Hästarna var nyfikna på varann först.
Men det lade sej snabbt:)
Så vi fick en mycke trevlig tur ihop.

Och Mia fick lära sej lite nya ridvägar och vad ställena i ölme heter:)

Så nu har man en till man kan lura med sej ut ibland när man vill ha sällskap .

Och Mia o Heiti är självklart välkomna med på våra turer även när jag har ridsällskap så klart:)


Tack för i dag tjejer och tack Julia som följde med och var mitt stöd i första träffen för hästarna;)
Nu känner jag mej lugn igen :):)
Stor och liten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar