torsdag 17 juli 2014

Dusch och stretch:)

Nu är hästarna och Mia duschade;)

Mia var snäll och kom och var hästhållare i dag när jag duschade.

Vet inte, men vill inte ha dom fastbundna när jag duschar.

Pine vet jag gärna rycker sej loss i uppbindningen ute och Matador är jag inte helt säker på hur han beter sej när han sitter fast vid dusch, han försöker komma undan lite ibland vid dusch:)

Men det gick jättebra, och dom riktigt njöt båda två av att bli avspolade:)
Sen visade Mia mej lite bra stretchövningar för mej.

Är bra att se när någon annan gör det   
Jag är lite osäker ibland hur länge man ska hålla på och hur högt  , lågt man ska dra.
( Mia är inte blöt av svett, utan efter min dusch)

Pine njöt av detta också och gäspa nöjt efteråt.
Han skötte sej riktigt bra vid denna behandling också.

Nu har dom flugtäcken på och får gå ute i natt:)

Tack för hjälpen och trevligt sällskap Mia ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar