måndag 20 april 2015

Hästskrället!

Ja det är han allt den där lilla Pine;)
Men bäste Karin och jag fick att in han i transporten, när matte väl kom på , att man får nog ta av silkeshandskarna och visa vart skåpet ska stå;)
Det tog bara 50 min ;)!!
Och det var på fesensmöse att vi hann.
Men tio i sex ca lasta jag av min arabhingst i Hedhult :):)
Och in klev han i ridhuset med högt huvud och trippandes och gnäggande :)
Och genomsvettig , det var ju lite varmt i dag åt han;)
Men sen skritta vi igång han  i jobb, och han lugnade sej något.
Men vi håll oss till skritt, han var ju som sagt lite taggad och jag lite feg.
Men vi jobbade på .
Tränade i dag på lite öppna och serpentiner och ryggning.
Och lite vanligt voltarbete.
Ja sitsen, jag vet !!
Åsa är iallafall förstående , och tvingar mej inte till något jag inte vill, även om hon peppar mej så jag ibland kliver över fegsnöret och testar:)
Vi hade kul iallafall , och tack Karin för hjälpen !
Och tack Katarina för fotograferandet och lastningen hem! 
Hem gick han på princip direkt;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar