fredag 24 april 2015

I dag bytte vid hästar :)

Ja i dag skifta jag och Malin häst:)
Malin red Pine och jag Matador:)

Så idag red vi Hållerudsrundan .
Så idag har vi travat lite, Malin höll bra fart på Pine;)
Så Matador och jag har både travat och galopperat bakom dom i dag:)

Med facit i hand , är ju faktiskt Pine mer lättriden, mer lyhörd på ryttaren än vad Mattis är, så tror Malin tyckte det var trevlig att trava på Pine, som inte bara ligger på och som stannar direkt man ber han:)
Men Mattis skötte sej jättebra med mej i dag också , jag har väll lärt mej lite mer knep för att få Matador att lyssna liite bättre , och törs sätta åt han på ett litet annat vis, tror jag;)
Dom var så fina ihop :)
 Vi är rätt snygga också, om jag får säga det själv ;)

Vi hade som vanligt en helmysig tur.
Och Pine passa på att rulla sej i sanden, innan han drog i väg i 190 till gräset<3
Flugband fick dom i dag också.
Men Pines lossnade hela tiden.
Malin försökte få fast det igen, men han får på sej ett nytt i morgon:)
Och nu fick jag ett sms av Mia, att hon och Heiti har varit och morsat på dom.
Så nu är Pines dag perfekt:):)
Bild från Mia:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar