onsdag 8 april 2015

Påsklov.

Som alltid när det är lov för sonen, blir det lite så där med hästeriet.
Jo då , stallet sköter jag och tittar till dom.
Men ridningen blir mer , hinner jag så är det Bonus.
Blir lite mer matpass och körningar.

Men i dag var det Blåsvädret som stoppa mej.
Men efter en promenad i skogen, insåg jag att jag nog hade kunnat tagit en tur i skogen.
Men, men.
Dom fick lite päls borttagning med ryktstenen.
Matador är hemsk nu i pälsen, ruggig och DAMMIG!
Får borsta i timmar om han ska bli ren.
Dom älskar ju att rulla sej nu också.
Tur man ser att det finns glans i pälsen under allt damm:)
Denna vecka blir det tyvärr ingen Åsa träning för mej och Pine, då det är i morgon, och då är det en föreläsning på ATG som Mia och jag ska åka på.
Men hoppas på att jag kan vara med om 14dagar igen.
Min snygga Prins Pinnen<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar