torsdag 18 april 2013

Kul em/kväll

Jo då vi kom i väg i dag med:)
Lite krånglig lastning dit ;)

Så vi blev lite sena.

Men det gick bra.

Och Åsa var en kanon lärare:)
Sympatisk, förstående , och tog oss för va vi är.
Två rätt outbildade individer.

Så vi jobba i skritt och trav.

Och det gick hyfsat.
Så det finns hopp , bara vi får lite tid på oss:)

Och jag tränar upp min sits osv. Jag rider som en kratta!!
Men är hel nöjd med dagen.
Så vi ska träna lite hemma, pine är stelare i sin högra sida , så det får vi jobba med :)

Hem gick lastningen helt ok.
Super tack Ingbritt , som var min superba hästskötare i dag igen:)

Film kommer i eget inlägg , får ni se va en hösäck är. Jag har ju problem med min framåt lutande sits;)

Och vi är inte så duktiga, men snygga är vi !! Mohaha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar