måndag 29 april 2013

Missförstånd .

Min snälla Pappa ringde i dag i lite panik och sa att maten var slut till hästarna.

Men oj, varför ringde du inte tidigare??

Jag har ju inte varit ute på ett par dagar och hade inte riktigt koll på läget.

Vilket min pappa i sin tur trodde jag hade.

Han trodde jag redan beställt maten!
Jaja, nu köper jag ju mat av en så snäll Bonde så han kom ju med en bal åt oss i kväll redan!
Det är riktig service det :)

Jag har i alla fall varit ute nu till mina grabbar .
Har inte varit där sen i Fredags, och det känns som det var jättelängesen:)

Fick gå ut i hagen o leta krubbitarrem .
Pine hade lyckats få av sej den.
Hitta den tillslut:)

Sen blev det sanering av två lergökar.

Pappa kom ner efter ett tag igen.
Han blev orolig att det hade hänt nått.
Han är väll inte van att jag är kvar i stallet så länge på kvällarna:)

Skönt att veta att dom har koll på mej när jag är i stallet .
Han är för go Lilla pappsen <3

God natt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar