torsdag 26 december 2013

Äntligen på Hästryggen!

Ja i dag kom jag äntligen upp på Hästryggen igen:)

Efter att gått av mitt jobbpass o morse, körde jag Hugo till Karlskoga på Hockeyträning.
Sen blev det dejt med Christina i stallet kl 9:)
Även syster Inger och Fangis kom förbi en stund :)

Men sen klädde vi på hästarna och gav oss ut på en tur.


Broby och skogen rundan. 
Helt underbart.
Pine gick verkligen sin Pw takt i dag:)
Även i skogen.
 Jag hade balans träning. 
Red barbacka med ridjorden , stigbyglarna lade jag upp för att ha vid nödfall;)
Så i skogen blev det vingligt ibland.
Särskilt som Pine byter gångbana i tid och otid, för han inte vill gå i stora vattenpölar :)

En härlig tur!

 Hoppas på att hinna ut på Lördag igen:)

Tack för i dag christina <3
 Nu en PN, innan det är dax och titta på Hockeymatch i Karlskoga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar