söndag 15 december 2013

Härlig ridtur:)

Ja trots gnäll över vädret, fick jag och Lena en härlig ridtur i dag på mina pojkar;)

Och stackars Pine blev så rädd för pipande möss i stallet i dag:)

Han är väll för go ändå<3

Så han vägra gå nära väggen som det Lät ifrån:)

Och Matador har så klart rivit sönder Pines bästa regntäcke:(
Det blev jag lite lack över faktiskt :(
Får se om jag hittar någon som kan laga det.

Men som sagt , sen kom vi ut på en härlig ridtur i gråvädret , regn och rusk:)

Men lika glada var vi allihopa för det.

Vi tog Broby rundan i mycke trav.
Matador är pigg och studsar fram i någon kort kort galopp;)
Men det löser vi bra nu efter Julias lilla tips:)

Pine han springer bara på och är glad:)

Sen red vi in i skogen.
Tog över kalhygget och sen ut vid ölmeklint.

Så blev nog en 45 min runda i allafall:)
Två trötta och blöta hästar efter ridturen:)

Mycke  mysigt.

Nu ska jag ta hand om hemmet:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar