söndag 21 september 2014

Ut i regnet!

Ja lite mysigt är det med höstregnet i måttliga mängder:)

I dag på morgonen blev det en ridtur med Lena/Pine, Matador/Jag ,Mia/Heiti.

Vi hade tänkt rida en lite längre runda i dag, men började regna rätt rejält så vi korta ner den lite.
Först tänkte vi rida över Högåsen och runt, sen ändrade vi till Västkärr /Svennerud / Hållerud .
Men vi red tillbaka och tog bara hållerudsrundan.
Lena var lite dåligt regnklädd;)

Men vi fick en trevlig tjötrunda, så mest skritt blev det, men ett par travsträckor blev det:)

Pine var lite på tå i dag, men han är lite sån i det här vädret:)
Han vill helst stå inne i stallet och mysa sådana här dagar :)

Och när vi kom hem hade någon parkerat en Stoor traktor med en grävmaskin bakom!
Lite otäck var den tyckte Pine:)

Var ju bara Mattias som kom och skulle bredda min ridbana:)

Snälla kompisar vi har jag och mina pojkar:)
Kommer bli jättebra tror jag :)

Nu är jag lite kulen, så nu blir det o kura under filten en stund med kaffekoppen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar