torsdag 25 september 2014

Vem behöver gå på Gym!!

Har man ett stall att sköta får musklerna mer än vad dom tål ibland;)

Först vill jag säga , att min kropp är stel och öm i dag efter ridskolepasset i går ;)

Men upp på hästryggen i dag igen och ut på en härlig runda med Malin och pöjkera:)

Blev Rävsala rundan i dag i skritt och trav:)
Mycke mysig tur förutom alla älgflugor vi fick med oss ut från skogen;)


Hemma igen i stallet:)

Sen blev det lite lunch .
Malin hade köpt med supergoda Baugetter åt oss och jag hade med Kaffe :)

Sen smörjde vi upp träns och sadlar.
Alla remmar va stela och träliga efter ridturen i regn häromdagen :)
Är man med o rider hos mej , får man slita ont.
Rensa bort stora sten från banan , som nu är klar!:)

Och som inte det var nog!
Nämen höbalen jag köpte av Oscar börja väll bli varm såklart!
Så jag och Malin fick sprätta isär hela balen !
Tror vi kan rädda det mesta av maten , !!

Så nästa mat köp ska balen sprättas isär direkt !
Nu är kroppen helt död och jag ska ladd för ett em/kvälls/ nattpass!

I morgon är hemmet prio ett på att göra listan!

Tack för i dag Malin och för all hjälp!
Du är en pärla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar