måndag 13 juli 2015

Galopp och flygtur!

Nu är ordningen återställd!
Malin är tillbaka efter två veckors frånvaro:)

Så i dag blev det en ridtur ihop :)
Redo att möta dom bitande odjuren.
Vi fick en härlig runda runt Hållerud med några travsträckor.
När vi kom till skogsbacken satte vi fart på hästarna! Och jag fick upp Pine i galopp! Tjoho!
Men efter en bit upp i backen halka Pine 
Och jag kom ur balans och då halka Pine till med andra benet, då var det kört!
Jag flög av och rakt ner i backen !
AjAj!!
Som tur var gick inte Pine på mej tan klev snällt över mej!
Lite groggy blev jag, och kommer nog va rejält öm och stel i vänster sida i morgon!
Sen blev det en lugn promenad hemåt.
Klara för utegång igen :)
Tack för idag Malin! synd bara att jag skrämde dej lite i dag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar