fredag 24 juli 2015

Jaha då får vi se hur detta går :(

Även om jag varit ute dagligen och smörjt  o dolat och kollat dom, så har jag missat ett sår på Pine!!
Hitta det i förgår , sitter som i ljumsk vecket eller vad man säger .

Har tvättat och smörjt, men i dag såg jag att det är som en knöl och lite värmeökat:(
Så nu har jag varit och köpt sårkuren!
Så hoppas jag får bukt med detta själv , annars får jag ringa Vetrinären om det inte blir bra.

Men har en positiv sak också .
Johan har snickrat ihop cavaletti stöd åt mej!
Tillslut fick jag som jag ville :):)
Pappa och Johan hade massa korkade förslag, för att Johan skulle slippa;)

Och äntligen köpt plastkättingar, så nu är det slut med uppknutna grimskaft :)

1 kommentar:

  1. hoppas att du får ordning på såret det är inget roligt när det uppstår usch nej ! tur att gubben din har kommit igång !! Ha det så gott !

    SvaraRadera