måndag 24 augusti 2015

Tömkörning!

Men inte med mina pållar i dag;)
I dag var jag och hjälpte Cornelia att tömköra Ragge:)
Och ni vet ju vilket proffs jag är på det;) HaHa.
Men kan ju i alla fall gå rakt fram och svänga :):)
Men man kan ju tro att Pine och Ragge är släkt !
Ragge är också en lat en som försöker smita undan med bråk.
Han snurra runt och backa.
Men jag hade Karins ( tömkörnings lärare )röst i huvudet , Yttertömmen,Yttertömmen!!
Och japp , jag fick han på rött köl igen.
Och han testa mej så flera gånger, men jag löste det varje gång :)
Sen gick han riktigt snällt, och Cornelia fick ta tömmarna :)
Det gick jätte bra :)

Så ska nog bli ordning på Ragge också,bara han lär sej att han inte kommer undan med bråk !Precis som Pine:)
Så en klapp på axeln på mej och Cornelia :):)
Sen var jag och nattade mina pojkar:):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar