måndag 31 augusti 2015

Trevligt återbesök!

Ja det var mycket längesen , men idag lurade jag med Katarina W.
Så kul! 
Så mycket pladder blev det i dag och glada skratt.
Hon fick låna Min lilla ponny , tycker dom passar varandra bäst;)
Så blev en härlig runda runt Hållerud .
Sen tråckla jag med dom runt i skogen, med min klätterbacke:)
Pine snubbla runt lite med Katarina , eftersom han fick gå bakom, 
Men Katarina satt och fixa hans snubbel bra.
Och hon lärde sej snabbt att vissa ställen är det bara att blunda, ducka och hålla i sej ! Haha
Tack för en trevlig tur , och nu vet du att du ligger risigt till varannan Måndag ;)

Och vill bara säga , att jag är så trött i bena och träningsvärk i rumpan sen igår 
Så en trav och benen var som spaghetti ! Haha.

2 kommentarer:

  1. vilka härliga ridvägar du har ,tänk om jag bodde nära dej då skulle du få pusha Åke och mej ordentligt ! Ja som du såg kom Gordina med på lördag så himla roligt ! Ha en bra dag !!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen synd att vi inte bor nära! Tänk va många roliga och mysiga ridturer vi skulle ha:)) Håller verkligen tummarna att allt går bra på Lördag!!!

      Radera