tisdag 1 september 2015

Där sprack planeringen igen!

Ja idag skulle jag ju ut i skogen med Pine.
Men hade en jättelös sko, så fick mecka bort den .
Så Hovis kommer i morgon i stället för Torsdag. 
Jag får skylla mej själv , Pine skulle varit skodd förra veckan. Men jag missade att ringa om det då:(
Men han fick en mysstund, och jag har skrapat bort alla styngflugeägg som jag hittade.
Sen spraya jag på Pälsglans, dom ska ju inte få lika lätt fäste då.
Och lite sårvård.
Undrar om Åsa vet ska få komma ut och ha lite såranalys, det på benet är ett konstigt sår som hänger i år efter år.
Det läker , men varje sommar blommar det upp igen. Konstigt!
Matador fick också Äggsanering, och pälsglans.
Han har verkligen ändrat sej, han står och sover och bara njuter av att bli ompysslad.

Visst vissa saker gillar han fortfarande inte, men blir inte lika frustrerad längre.
Mys Mattis.
Blev ingen ridtur på honom heller, är meningen att Malin ska rida han senare i dag, får se hur det blir.

I morgon skulle igentligen Maria och jag ridit ut på mina hästar, men nu kan vi ju inte det, så får ta en tur på Mattis istället:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar