tisdag 13 oktober 2015

Ett härligt gäng i skogen :)

I dag fick vi Maria/Arne och Anna/Ragge med oss på våran tur:)
Blev en härlig skogsrunda ( tyckte jag o Pine i allafall )
Min fina prins <3

Arne hade tappat en sko och Ragge ska bara skrittas (tror jag) ett tag, så då blev skogen bra och inga Älg jagades i dag :)
Men jag har reflexkläder på , så vi syns väl :)
Pine och jag älskar ju att bröta runt i skogen , vet inte om dom andra delar min känsla för det, men dom hängde på bra :)
Pine och jag fick vänta in bortimellan:)
Stå still träning , för fotografering :)
Detta gäng hästar behöver allaståstill träning :)
Tack alla för en supermysig fm på hästryggen :)

4 kommentarer:

  1. Härligt var har du köpt reflexschabraket snyggt och verkligen som behövs ny när mörkret börjar att falla !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är köpt på Börjes Tingsryd , används flitigt nu på hösten och vintern :)

      Radera
  2. Tack då vet jag tittar in på din sida varje dag och ser hur härligt ni har det med hästarna !!!

    SvaraRadera
  3. Kul! Är inne och läser din blogg också , så fort du gjort inlägg :)

    SvaraRadera