fredag 2 oktober 2015

Lite att fundera på!

Först vill jag säga! JAG HAR FÖR MYCKE SAKER ! I stallet.
Blir operation rensning där med!
Några vojlockar och chabrak är nu undanplockat iallafall;)

I dag hade jag ingenlustmednågotdag.
Men Släppte lös Pine på Banan , och gjorde någon typ av löslongering.
Men Pine är en mycke lat häst!
Han springer inte på banan frivilligt !
Så jag fick jaga på han.
Han är pigg dom första varven, då la han i högväxel på långsidorna och tog räsergalopp:)
Men sen blir han så trött så trött.
Men han fick jobba på en stund, Ch fick ju iallafall springa av sej och röra lite på sej:)
Sen får jag klura på , om jag o Pine ska vara med på Susanne Åberg lektioner, då kan jag rida fram och tillbaka, om någon vill göra oss sällskap med Mattis( Mattis ska inte gå med på lektionen)
Eller åka till Karay på Annakurs, då blir det transport.
Ja hugget som sticket igentligen, någon typ av hjälp/Sällskap behöver jag vilket som;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar