onsdag 21 oktober 2015

Mycket nöjd med ridturen idag:)

Mina fina Goa pöjker <3
I dag tog jag och Pine en ensamtur:)
Inte så mycket att säga om det.
Pine skötte sej exemplariskt :)
Han blev lite missnöjd bara att vi inte svängde upp och hämtade Arne och Ragge:)
Men sen knallade han på igen:)
Och idag blandade vi hela rundan med skritt och trav, Pine travar så lugnt och fint fram :)
Var endast vid Broby han slog på en tvärnit i traven ;)

Underbar tur:)
Och jag uppskattar verkligen att jag ofta har sällskap på mina turer.
Men ibland är det underbart att mössla i stallet och rida ut själv:)
Och roligast är det ju nu att jag o Pine kan ta dom turerna och bara njuta:)
Prinsen <3
I morgon får det bli Matadors tur, måste ju va rättvist här i livet.

Och bajsprovet är skickat !!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar