lördag 3 november 2012

Inte som vi planerat .

Ja i morgon skulle jag o Pine åkt på Linda träning.
Efter många turer , fram o tillbaka löste sej alla hinder för o ta mej iväg :)
Men i morse ringde Pappa o sa att Pine gick på tre ben:(

Och orka inte ens gå ut.
Efter lite rådfrågning misstänker vi Hovböld .
Har varit ute o lagt ett jodopaxomslag i hoven .
Skon fick vi inte bort i dag.
Men han ställde ner hoven när jag var ute , men när han ska gå , vill han lixom gå på tå.
Han rör sej i boxen och äter ordentligt.
Och verkar pigg för övrigt.
Bäste Ingbritt kommer i morgon o hjälper mej o felsöka.
Har kontaktat min vet som sa att jag
Kunde ha lite is magen , så länge jan äter o inte blir sämre.

3 kommentarer:

  1. "Jan" äter???? Hihihihi.....

    SvaraRadera
  2. Kyss mig i röven..........
    Jag lyckades kommentera här - vad kul!!!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Ja,va bra ,är roliga nr komentarerna är här.
    Jan är hans andra namn ,HaHa.Nä lite felskrivning ,HAN sak det ju va.

    SvaraRadera