torsdag 15 november 2012

Vackert väder!!

Vilket hrligt Höstväder det varit i dag!
Passar mej perfekt =)

Börja med o fixa stallet och fika med mamma o pappa.

Sen blev det hästmys.
Pine fick jodopaxomslag.
Och aj va ont han får så fort man rört Hoven=(
Så sen stod han utanför stalldörren o ville ha både mat och vatten där av mej;-)
Och det fick han ju så klart,va gör man inte för sin bäbis när han inte mår bra =)
Hallå dr inne,kan man få lite morötter kanske??

Gillar o bli lite bortklemad,Törstig .

Hoppas nu verkligen dom får ordning på detta i morgon!


Matador och jag tog oss en ridtur.
Men vi kom knappt in och ut ur stallet,eftersom vi hade en stoppkloss vid namn Pine i dörr hålet ;-)
Vi red rävsalarundan i dag,med mycke trav.
Galoppen ville han bara busa i,så den la vi ner i dag ;-)

Matador har verkligen bytt personlighet ett tag.
Så go och tillgiven ,vill va där jag är o bara mysa.
Förut har han ju varit en mer reserverad herre som bara myst på hans villkor.
Men mycke trevligt när han är sådan här,så nu har jag två mysproppar o gosa med <3
Va gör du där inne? Jag vill va med.

Fick besök av maria Modig i dag också,
Träffa henne på Granngården,och hon hade köpt kaniner som hon behövde halm till.
Så hon fick köpa några säckar av mej.


I kväll var jag till crk och titta när några tränade på Kadrill träning.
Mycke kul o se =)

Kadrillgänget

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar