onsdag 19 juni 2013

:):):)

I dag hade jag en riktigt kul ridtur .

Julia följde med oss ut i dag, bara det var ju hur kul som helst.

Kändes som förr :)

Vi tog Hållerudsrundan:)

Pine var lite trött och seg i starten, dom går ute igen nu om nätterna,

Men i dag förstår ni. Har jag galopperat  på min Pine!

Förstår om ni inte tycker det är nått konstigt med det.
Men för mej är det stort!

Pine och jag har inte fått till galoppen, och inte har jag vågat riktigt heller ;)

Men i dag i skogsbacken , fick vi till det.

En underbar känsla att galoppera i full fart där igen.

Kändes som på Mimmi tiden , när det var bottgas uppför backen:)
Bara att Pine gör inga glädjebock med mej ;)
Fast det är jag glad att han inte gör ,
Vet inte vem av oss som tyckte det var roligast, men Pine verka nöjd med att få ge gärnet uppför backen:)

Tack för super trevligt sällskap Julia !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar