tisdag 11 juni 2013

Vi jobbar på.

Ja i dag när jag kom ut börja min kära lilla Pappa att harva banan.
Så nu är den lite jämnare och bättre ett tag:)

Tog sen in grabbarna . Pine fick vila och mysa, medans jag och Mattis traggla vidare på våran träning.
Övergångar.
Och det går jätte bra från trav till/skritt
Galopp/ till trav går också bra när han bara får ta några galopp steg innan vi går ner till trav.
Trav till halt går så där.
Det största problemet är när man gör långt galopp jobb(Som det är på programmet)Då är det lång bromssträcka och upp med huvudet, inte lika illa som första gången jag beskrev.
Så blir ju bättre.
Och efter galopp jobb är han mycke svår att få ner från Trav / halt.
Men tränar i morgon igen.
Över gångar kan man ju träna ute på vägen också:)

Men i morgon ska även Pine få träna övergångar.
Han måste ju också få jobba lite och inte bara lata sej:)

Nu jobbar jag 12-21 på kolgården:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar