onsdag 12 juni 2013

Min stalldräng:)

Är den bästa!

I dag när jag kom till stallet hade han fixat en liten utemöbel åt mej utanför stallet:)

Sen var han med mej ut i hagen och satt upp en saltsten hållare:)
Pine är så mysig.
Han går med oss runt och kollar va vi gör:)
Han vill alltid va nära och umgås med oss:) mysproppen:)


Köpte gott , gott med ut i dag :)

Tog in mina pojkar i stallet.
Kom på att Mattis faktiskt jobbat ganska hårt sen i Lördags, så han fick faktiskt en vilodag i dag.

Så det blev Pine som fick sej ett pass på banan i dag.
Vi jobba i skritt och trav.
Tränade övergångar.
Han är mycke mer lättlärd och medgörlig än Mattis i detta:)

Så kunde vi bara få till galoppen skulle han fixa Lb1 programmet galant ;)
Men nu får vi ju inte det;)

Nu ska jag köra programmet med Mattis fullt ut Torsdag och Fredag, sen ska jag bestämma mej om det är någon idé och va med eller inte;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar