måndag 10 juni 2013

Kanske ändå;)

Att vi får till det ;)

Var ute och träna på våra program i dag igen .
Katarina var med.
I dag red hon Pine.
Jag ville ju jobba lite övergångar med Matador.

Vi tog lillrundan i skritt.
Och sen skulle jag visa Katarina hur jag mena va Matador gjorde.

Börja med och bara köra lite övergångar Skritt/Trav .
Gick jätte bra!

Och sen galopp/Trav.
Gick över förväntan det med;)

Det jobbigaste är sista galoppen ner till trav, hinner inte få ner han i lugnt tempo, utan får sladda in och göra den avslutande halten.

Men han var inte alls så hemsk som i går.
Kan det varit sadeln ändå??

Och så fick jag höja sidostyckena på tränset.

Så i morgon ska vi bara träna över gångar.

Så som sagt jag har inte tappat hoppet ännu.
Tror att det finns en liten chans att vi kan va med på KM utan att skämma ut oss helt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar