torsdag 25 juni 2015

Larviga Pine;)

Ja idag var han larvigt larvig Lilla pinnen:)

I dag red jag och Malin bort till Hult och upp i skogen.
Det gick ju en hög Kvigor där.
Och Pine blev så där larvigt osäker på dom.
Dom följde efter oss och Pine ville dom skulle gå framför honom. 
Men när Pine stanna. Stanna kvigorna, och när jag fick att gå framåt. Då gick Kvigorna framåt och då stannade Pine!
Och så höll dom på!
Malin blev lika nervös som Pine och jag gör irriterad ! HaHa.

Sen kom vi fram till ett otäckt hus!
Och Kvigorna var med fortfarande.
Så nu var det dags för mitt tarzanvråål!
Tillslut fick jag fram Pine , så vi kunde fortsätta in i skogen !
Sen gick resten av turen rätt smärtfritt, det knakade i skogen en gång bara, då blev Pine och Malin stressade igen;)
Men sen kom vi ut på vägen igen, då lugnade alla ner sej igen.
Matador tog det hela med ro :)
Trots all var det en mysig tur :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar