tisdag 18 september 2012

Vi har i allafall INTE tur med vädret !!

Haha , nä , varje dag nu tror jag har det regnat på våra ridpass!
Så även i dag.
Och sen kommer solen när vi är klara!

Men en trevlig runda fick vi Julia och jag med grabbarna bus.

Och med Julias tjatande i örat fick jag Pine att gå så fint o bra:)
Det är verkligen lättare o träna ute på vägarna:)

Blev en ganska lång tur i regnet.
Tollerud, sällsåsen, lämås, månstad och tillbaka över tollerud o hem:)

Och sen tala Mamma om att deras granntjej frågat om jag behövde ridhjälp!
Jag får väll skaffa en till häst ;)
Nä men konstigt är det, när jag behövde hjälp fanns det ingen, nu när jag har hjälp finns det flera stycken som vill rida:):)

Nu tar jag kvällen och laddar för ett nytt ridpass i morgon fm:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar