onsdag 23 januari 2013

Härliga Vinter!

Ja kallt eller Inte.
Men mysigt är det.

Va 19- grader här i staden ocg 22- när jag kopm till ölme.

Men i dag hade jag bestämt att jag skulle rida!
I går hann jag inte.

Och när man är ledig så är det antingen för kallt eller något annat fel på vädret.

Men nu bestämde jag mej för o återgå till min filosofi,finns inga dåliga väder ,bara dåliga kläder.

Så på med underställ,termobyxor,sockor gånger fler,väst o jacka över det.

Pine klädde jag med fleecetäcke,ridgjorden och ett fleeceridtäcke,som jag knäppte över mina ben.
Mys hästen <3

Sen gav vi oss ut i solen.
Och ja solen värmer nu,så kändes inte farligt kallt faktist.
Visst kanske inte kan rida i flera timmar,men en stund.
Jag var ute ca 30-40 min.
Radarparet <3

Red skogen och brobyrundan.

Så himla vackert!

Och Pine var pigg o glad o jobba på sitt Pw sätt.

Det enda jag frös liite om när jag kom hem var fötterna.
Rånarluvan skippa jag,den r så obekväm o ha på sej.

Så I morgon blir det Mattis tur,kallt eller Inte =)

Och måste tillägga,Pine är i alla fall underbar som luffsa runt/skogsmulle Häst <3
 och visst ja,måste visa mina nya inköp ;-) som kom med posten i dag.

Glansigt o snyggt,kommer matscha våra rosa Benskydd perfekt
Ett himla snyggr ridtäcke som jag inte kunde låta bli o klicka hem från Tradera ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar