onsdag 16 januari 2013

Semester!!

Ja i dag blev det en oplanerad semester dag. En sk obokad pooltur.

Och då tyckte jag det var bättre att hästarna fick min tid:)

Så i dag tog Matador och jag en härlig vintertur.
Solen sken, men det blåste lite på slätta och då bet det rejält i kinderna;)

Vi tog våran sk Hållerudsrunda.
Och i skogsbacken stod en skogsmaskin o jobbade.
Matador titta lite skeptiskt på den.
Men knalla förbi med lite trygga klapp på halsen och duktig/bra prat från mej:)
Vi red inte så jätte hårt.
Dels är det hårt och isigt och sen blir Mattis så lätt svett och ville inte det i dag när det var lite kallt.
Han skulle ju trots allt gå ute i hagen några timmar till.


Och Pine kom ut med Magdalena i em.
I dag hade han varit snäll;) bara ett litet bocksprång ;)
Men han har som sagt gått lite dåligt, så har väll lite överskottsenergi.
Han ska nog bli sitt lugna jag snart igen:)

I morgon ska dom få en varsin skogsrunda med mej och Fredag tar jag o Magdalena en tur i hop :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar