torsdag 10 januari 2013

I dag är det full rulle :)

Ja i dag går det i ett 😊
Gick av mitt arbetspass kl 08 i morse.
Hem o körde Hugo till skolan(curling mamma , jag vet!)

Kl 09 satt jag o Magdalena på hästryggen :)

Fick en trevlig ridtur med 2 glada hästar:)

Hållerudsrundan:) och sen lilla skogsrundan.

Dom verkas trivas med varann Magdalena och Pine.
Får se om dom gör det efter i morgon också, efter att dom varit ute på en ensamtur;) Haha, nä då det kommer gå så bra så:)

Efter ridturen fixa jag stallet med mockning och så.

Och fyllde höpåsar. Julia köpte ju med så snygga Hö påsar från Hööks åt mej :)

När jag kom hem svida jag om till träningskläder och tog ett 30 min pass på crosstrainern.

Nu blir det ett lite undan röj i hemmet.
Tupperware party vankas i kväll:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar