fredag 25 januari 2013

Nu börjar krångel tänket!

Ja, jag hade ju planerat o ha en klickerträning hemma hos mej.

Just för o slippa oroa mej för lastning mm
Och för att kunna ha med både Pinnen o Mattis.

Men nu är det ju en annan ölmetjej som ordnat träning i April.

Och då börjar mitt nervösa jag!

Lastningen löser sej.

Men hur funkar Pine o stå i hage på nytt ställe med nya hästar??
Och sen är det ju Matador som jag inte vet om han rymmer när han är själv hemma o hagen.
Känns ju inte så bra o han inne i 2 dagar!.
Passena är ju från 9-18 Lördag och söndag.

Visst man kan ju va med utan häst, men är ju roligare och ha en med sej.

Och visst jag kan ju anordna en kurs hemma ändå , men känns ju onödigt när det ska hållas en på så nära håll.
Fast det vore ju enklare för mej ;)

Ja, jag får fundera vidare hur jag ska göra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar