måndag 27 maj 2013

GER UPP SNART!!

Ja så fort jag tycker jag kommit igång bra med hästarna, trillar vi ner på ruta 1.
Förra veckan blev Pine riden 1 gång och Mattis med! Pga Tappsko när jag och Lena skulle ut. Sen var jag borta och medryttaren blev sjuk.

Och i dag skulle jag och Lena ut igen.
Och ja, Mattis tappat en sko!
Men Hovis kommer i morgon em, så får väll bli en kvällstur med han i morgon.

Men så Pine då.
Vi tänkte att vi rider han på banan lite och provar ett litet hinder.
Men han gick orent i traven!

Så nu får vi se vad det är.
Han reagera lite när jag peta i hoven Hö fram.

Men inga svullnader eller värmeökad..
Kanske sträckt sej lite i hagen :(
Vi får se , får klämma och känna igenom han i morgon.
Ska även be Hovis klämma i hoven får vi se.

Ger som sagt upp snart !!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar